sexta-feira, 18 de março de 2011

O ator Ken Watanabe pede ajuda ao mundo




The Actor Ken Watanabe Calls for Action from Oversas.

in english
- - -
Hello everyone. This is Ken Watanabe.
Japan is currently suffering the aftermath of the largest earthquake to ever hit my country.
when I heard about this, I was so suprised and saddend. And I felt that I needed to do something as soon as possible. I received many messages from friends around the world. I will do my best to upload them for everybody to see them on the website. Please send any messages of any support. So that we can continue to help the victims of earthquake in different ways. I plan to act as a bridge between the victims and people of the world until the day their smiles return. Please keep the victims in your thoughts and prayers. Thank you.


in japanese
- - -
皆さんこんにちわ、渡辺 謙です。
日本は今まで起こった事の無い程の巨大地震に見舞われました。
それを聞いたとき僕は、驚き、悲しみ、そして何かをしなくてはと感じました。

僕は世界中の仲間から、沢山のメッセージを頂きました。
僕は出来るだけその仲間からのメッセージをこのサイトを通じて皆様に届けたいと思っています。
どんなメッセージでも構いません、送って下さい。
僕たちは被災者達の支援を様々な形で続けて行くつもりです。
僕は被災者の皆さんと世界中の人々を繋いで行くつもりです。

お願いです、どうか皆さんも被災者の方々と心を共にしていて下さい。
ありがとうございました。

http://kizuna311.com/

Nenhum comentário:

Postar um comentário